Możliwości spersonalizowania wydruków oraz gadżetów reklamowych dosięgnęła już także słodyczy. Choć dziś już nikogo nie dziwi słój z cukierkami na ladzie u fryzjera, w ubezpieczalni, czy u mechanika samochodowego, to coraz częściej na tych drobnych słodkościach pojawia się reklama.
Firmy często stosują „metodę cukierkową”, by osłodzić swoim klientom czas oczekiwania na usługę. Coraz częściej zamiast cukierków renomowanych firm pojawiają się czekoladki z nadrukiem lub krówki reklamowe. Opakowanie takich cukierków zawierają zwykle logo firmy. Dobrym pomysłem jest też zawarcie na takiej mini reklamie wiadomości dla klienta na przykład „dziękujemy za zaufanie”, „polecamy się na przyszłość”. Z uwagi na ograniczoną powierzchnię zamiast próbować wpisać, czym zajmuje się nasza firma można cukierki zaopatrzyć w adres internetowy naszej firmy.
Innym sposobem by wykorzystać „słodki marketing” są pudełka na słodycze. Będą dobrą alternatywą, jeśli mamy wiele stanowisk obsługi klienta, a ilość klientów jaka się u nas pojawia jest na prawdę duża. Wtedy faktycznie krówki reklamowe mogą być zbyt kosztowną opcją. Alternatywnie można w takiej sytuacji zamówić odpowiednio zadrukowane pudełka na słodycze, w których umieścimy choćby łatwo dostępne mini cukierki.
Obie opcje, to znaczy krówki reklamowe oraz pudełka na słodycze świetnie sprawdzają się także na wszelkiego rodzaju targach oraz innych imprezach promocyjnych. Taki słodki podarunek do folderu na pewno ociepli wizerunek firmy. A nie od dziś wiadomo, że klienci chętniej rozpoczynają współpracę z firmą do której czują sympatię.