Każdy przedsiębiorca chce dotrzeć ze swoim towarem bądź usługą do jak największej liczby potencjalnych odbiorców. Możliwości, jakie oferuje współczesna reklama są rozmaite. Jednym z najstarszych, a przy tym wciąż popularnym i praktykowanym sposobem promocji firmy, produktu lub wydarzenia są przypinki reklamowe, czyli małe personalizowane gadżety reklamowe.
Znajdziemy je na całym świecie, a powstały w Stanach Zjednoczonych. Z reguły przypinki reklamowe występują w czterech rozmiarach: 25mm, 39mm, 59mm i 75mm średnicy, przy czym wielu producentów oferuje także inne rozmiary niestandardowe, również na życzenie klienta. Najbardziej klasyczny rozmiar 25mm wywodzi się z pierwszych przypinek amerykańskich o średnicy jednego cala. Zwykle przypinki są okrągłe, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, by zamówić je owalne, prostokątne, czy nawet trójkątne – w ofertach producentów znajdziemy i takie.
Przypinki, zwane także butonami i badzikami, mocuje się za pomocą agrafki, rzadziej na magnesie lub „żabce”. Agrafka jest mechanizmem tanim, prostym i umożliwia noszenie przypinek na ubraniu bądź plecakach. W tej postaci nosi je często młodzież identyfikująca się z danym klubem sportowym bądź zespołem, nadaje się też do promocji wydarzeń kulturalnych i wizerunków polityków w kampaniach wyborczych. W ubiegłych wyborach samorządowych niejeden kandydat na prezydenta czy burmistrza używał tego typu przypinek.
Jeśli zainteresowały nas przypinki, to pamiętajmy, aby zamawiać te dobrej jakości, czyli najlepiej przypinki metalowe – wykonane ze stali nierdzewnej. Będą mocniejsze i trwalsze, przez co będzie można ich używać dużo dłużej. Przypinki na zamówienie nie należą do zbyt drogich gadżetów, więc nie warto tutaj jeszcze oszczędzać na jakości ich wykonania.