Posted on: 1 sierpnia 2017 Posted by: admin Comments: 0
napoje promocyjne

Napoje z nadrukiem nazwy firmy to jeden z lepszych i popularniejszych ostatnio sposobów na promocję. Nic w tym dziwnego, bo wystarczy wyobrazić sobie każdy większy event, lato, gorąc i chłodny, darmowy napój z naszym logo – budowanie korzystnego wizerunku gwarantowane!

Jak jednak wspomnieliśmy, napoje promocyjne są dość popularne, dlatego – zanim zdecydujemy się na jednego producenta – warto zorientować się:
– Czy jego napój jest po prostu dobry? Jeżeli bowiem damy gościom naszego eventu napój energetyzujący, którego nie da się pić, nie będzie mowy o zapamiętaniu nas jako profesjonalistów.
– Czy jest jakieś minimum, od którego dana firma zrealizuje zamówienie? Bo jeśli tak, a my organizujemy mniejsze wydarzenie, ale dla bardzo ważnych osób, lepiej znaleźć kogoś, kto nie stawia progu minimalnego.
– Czy nadruk jest dobrej jakości? Wizerunek budujemy tu nie tylko smakiem, ale także grafiką na napoju – dobrze więc, gdyby była ona możliwie najatrakcyjniejsza.
– Czy dany producent dotrzymuje terminów? Jeżeli nie, nie podejmujmy współpracy, bo nie byłoby nic gorszego niż brak napojów na naszej imprezie z powodu takiego opóźnienia.
– Czy do wyboru mamy tylko napoje energetyzujące, czy może również izotoniczne? A może jeszcze inne: kawy, wody, soki? Dobrze byłoby zróżnicować swoją eventową ofertę, bo przecież nie każdy pije energetyki.

Podsumowując, napoje reklamowe z nadrukiem mogą być naprawdę dobrym sposobem na budowanie marki, ale trzeba wybrać do tego dobrego producenta. W przeciwnym razie bowiem – czy to przez zły smak, czy to przez kiepski nadruk – możemy osiągnąć efekt zupełnie odwrotny do zamierzonego. Jeżeli jednak znaleźliśmy dobrego producenta, to nasza firma, agencja reklamowa, klub sportowy, sklep z odzieżą czy wszystko to, co potrzebuje promocji, powinno z tego skorzystać.

Zobacz też: Napoje reklamowe, promocyjne | Oh-Drink.pl